Vores Købsvilkår

Her kan du læse om hvad der gælder når du køber elektronisk kørebog i vores webshop.

Generelle oplysninger

WorkMirror følger svenske love og bestemmelser. Købsbetingelserne (“vilkårene”) gælder ved bestilling via Workmirror.dk (“hjemmeside”) med tilknyttede sider lavet af dig som virksomhed (“du”) og aftalen indgås mellem dig og Enera International AB, org.nr. 556496-2321, VAT: SE 556496232101 (“WorkMirror”/”vi”/”os”). Vilkårene gælder for alle aftaler, du indgår med Enera International AB. Vi forbeholder os ret til eventuelle stavefejl, produktændringer, prisjusteringer og ethvert endeligt salg. I tilfælde af forkerte priser forbeholder vi os retten til at justere før og efter behandling af ordren. Vi påtager os ikke ansvaret for oplysninger på hjemmesiden, der kommer fra tredje parter. Kontakt oplysninger og andre oplysninger om WorkMirror kan findes på WorkWirror.dk.

Betalingsmetode

Når du køber GPS-trackere og tilbehør hos os, tilbyder vi to forskellige betalingsmetoder* at vælge imellem, nemlig:
  • Faktura årligt (for ordrer på mindst 10 enheder)
  • Kort betaling via hjemmeside (Kreditkort via Stripe: Visa, MasterCard & AmericanExpress)
Når betalingen er foretaget på vores hjemmeside, genereres en ordrebekræftelse og sendes til den angivne e-mail adresse. *Tilgængelige betalingsmetoder kan variere i forskellige lande.

Abonnement og annullering

Fakturering for tjenesten WorkMirror sker, medmindre andet er aftalt, i restance pr. år. Anmodninger om fakturering på månedsbasis, kvartalsvis, halvårlig eller årlig basis kan accepteres afhængigt af produktet, volumen og omfang. Annullering af abonnementer accepteres kun skriftligt via e-mail til support@workmirror.dk eller almindelig post til Enera International AB, Nämndemansgatan 3, 431 33 Mölndal, Sweden.

Levering

Alle produkter bestilt af os sendes fra Enera International AB, Nämndemansgatan 3, 431 33 Mölndal, Sweden, medmindre andet er angivet. Fragt Sverige

Fortrydelsesret

I henhold til den svenske lov om fjernkontrakter og aftaler uden for butiks lokale har du som kunde ret til at annullere dit køb. Fortrydelsesretten kræver, at du giver os besked inden for 14 kalenderdage efter modtagelsen af varerne om, at du ønsker at bruge fortrydelsesretten. For at fortælle os, at du ønsker at annullere dit køb og bruge fortrydelsesretten, bedes du kontakte vores kundeservice via e-mail (info@Workmirror.dk). Hvis du vælger at udøve fortrydelsesretten, er du ansvarlig for returforsendelsen. Forbrugeren er ansvarlig for eventuelle risici i forbindelse med returforsendelse; risici, herunder skader eller fjernelse under forsendelse. Varerne skal returneres i stort set uændret stand og i original emballage og tilhørende emballage. I tilfælde af ridser, buler eller andre skader har WorkMirror ret til at fratrække varernes værdi eller til at udelukke istandsættelsesgebyret. Når varerne er modtaget, vil købsbeløbet blive refunderet inden for 10 dage. Virksomheder har ikke ret til at returnere et produkt, hvis produktemballagen er blevet åbnet. I tilfælde af omvendt køb kontakt os eller opret en retursag, før du sender varerne til os. Enera International AB Nämndemansgatan 3 431 33 MÖLNDAL Sweden +46 (0)31-680780

Garanti og reklamation

Enera International AB sælger alle GPS-relaterede produkter med tre års garanti og tre års reklamationsret i henhold til forbrugersalgsloven. Alle garantier er gyldige i EU/EES Virksomheder har kun den garantiret, der er givet af WorkMirror. Garantiperioden kan variere afhængigt af, hvad der er aftalt ved salg. Virksomheder har ingen anden reklamationsret end garantien fra WorkMirror. Din ordrebekræftelse eller kvittering er gyldig som garanticertifikat. Det er nødvendigt at gemme dokumentet, og at kunne fremvise dokumentet, når du bruger en garanti. I tilfælde af reklamation kontakt os eller opret en retursag, før du sender varerne til os. Enera International AB Nämndemansgatan 3 431 33 MÖLNDAL Sweden +46 (0)31-680780

Support

WorkMirror tilbyder telefon- og e-mail support gratis for alle vores brugere med enheder og tjenester leveret af os. Tredjeparts systemer og/eller andre løsninger er ikke omfattet af gratis support, men opkræves pr. gang, der konsulteres. Kontakt os for mere information (telefon +46 (0)31-680780).